Veelgestelde vragen

Mijn bestelling

Ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen, hoe nu te handelen? 

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u binnen enkele minuten de orderbevestiging per e-mail. Als dit niet het geval is, controleer dan of de mail niet per abuis in uw spambox is beland. Als dit niet zo is, neem dan contact met ons op per mail, dan kunnen we nagaan waar het probleem zit.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten komen automatisch in beeld bij de bestelling. Binnen Nederland zijn de bezorgkosten voor pakketpost € 6,95 per pakket.   Een  bestelling van € 50 of meer wordt gratis geleverd binnen Nederland

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Na verzending van uw bestelling ontvangt u een e-mail met daarin een link met de Track&Trace code. Hiermee kunt u de voortgang en status van de bestelling volgen en ook bekijken wanneer uw aankoop bezorgd wordt.

Artikelen

Als een artikel niet op voorraad is, kan ik dan zien wanneer dit weer leverbaar is?

Amaryllis en freesia zijn seizoensproducten en daarom niet gedurende het hele jaar leverbaar. Als een ras is uitverkocht moeten we wachten op de nieuwe oogst voordat dit weer beschikbaar is. Dit is afhankelijk van het ras vanaf half oktober tot half januari. Voor vragen over de beschikbaarheid van specifieke rassen kunt u contact opnemen per e-mail. Hier kunt u ook een pre-order plaatsen.

 

Aflevering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen uiteraard ons best om zorg te dragen voor een snelle aflevering van uw bestelling. Onze vaste verzenddag is donderdag en we verzenden uw bestelling op de eerstvolgende verzenddatum.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket ontvangen heb?

De amaryllisbollen en freesiaknollen moeten bij voorkeur zo snel mogelijk worden geplant. Mocht u hiervoor niet direct tijd hebben is het geen probleem om de bollen nog enkele dagen te bewaren. Amaryllisbollen kunt u bij voorkeur koel bewaren (<15 graden) om versneld uitlopen te voorkomen. Freesia’s kunt u bewaren bij 20-30 C, maar niet langer dan enkele dagen om uitdroging van de wortelpuntjes te voorkomen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons bedrijf. Dit kunt u bij uw bestelling aangeven.  Afhalen is bij voorkeur mogelijk op donderdag, andere dagen mogelijk in overleg.

Overige vragen

Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?

Als u andere vragen heeft kunt u deze per e-mail aan ons stellen. Wij zullen deze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden. Als er meerdere terugkerende vragen zijn zullen we deze met de antwoorden toevoegen aan de lijst met veelgestelde vragen.